Bussresa & födelsedag!

Födelsedagen har spenderats till stor del på buss, men jag fick fira igår så jag är nöjd! Skönt att komma fram till Fredericton och ha rest färdigt för ett tag. Människorna i Kanada forsätter att imponera! Idag mötte vi en man som ursprungligen var från Saudiarabien som hjälpte oss med vägledning när vi såg vilsna ut och beställde en taxi åt oss då vi inte har några fungerande mobilnummer. Känns som jag är på helt rätt ställe. Vi hann även med att gå en premiärtur på the mall här i Fredericton och nu är jag lugn. Det finns ett h&m!

Jag har också hunnit med att Skype lite snabbt med nära och kära och även öppnat presenter som jag fått med mig & här måste jag hylla min älskade marri som gjort ett fotoalbum samt en mp3 laddad med musik som påminner om oss. Precis vad jag  behöver här på andra sidan Atlanten! 

Dagens rutt som tog närmare 8 timmar 

Bussvy, det finns gott om snö här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0