Ooh-yaa!

Ojoj det var ett tag sen det hände något här men skyller på att jag har haft roligt och mycket att göra i skolan. För roligt har jag iaf haft. Månaden som gått har det hunnits med skidåkning i crabbemountain, diverse utflyckter i Fredericton, besök av far & bror och påskfirande! 

Om några dagar bär det av till USA och då lovar jag att bli bättre på att uppdatera. Just nu har jag bara ett enda prov kvar på tisdag och sen är min termin i Kanada till enda. Mycket blandade känslor men jag är lyckligt lottad som fått chansen att träffa alla dessa underbara människor. Ska samtidigt bli kul att få påbörja den sedan långt tillbaka planerade USA resan och slutligen komm hem och träffa alla nära och kära! 

Som vanligt kommer det lite bilder för er att kika på:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0